Prima pagină > Anunţuri > A apărut cartea „Ne vorbeşte Părintele Augustin, Mitropolitul de 103 ani”

A apărut cartea „Ne vorbeşte Părintele Augustin, Mitropolitul de 103 ani”

Apariţie a cărţii „Ne vorbeşte Părintele Augustin, Mitropolitul de 103 ani”

Omilii ale Mitropolitului de Florina, Părintele Augustin Kandiotis
 
 

 

Traducere din limba greacă şi tipărită cu binecuvântarea  Înaltpreasfinţitului Părinte Augustin, cartea cuprinde omilii şi predici la Duminicile de peste an, la sărbători şi Sfinţi mai mari. Cartea numără 208 pagini, preţul este unul misionar (5 RON), iar comenzile se pot face la adresa de mail orthoierapostolos@yahoo.com  sau la numărul de telefon 0744 525 131.  

  

Înaltpreasfinţitul Părinte Augustin, Arhiereul care a depăşit vârsta de 100 de ani, este unul dintre cei mai respectabili părinţi ai Bisericii Eladei. A fost Mitropolit de Florina şi s-a distins prin bărbăţia şi curajul său de a stigmatiza scrierile rătăcitoare, dar şi prin dragostea şi grija sa pentru zidirea turmei sale. Cuvântul său, întotdeauna viu, patristic şi simplu a atras şi a folosit pe foarte mulţi credincioşi şi continuă să zidească duhovniceşte şi astăzi.
Despre  Înaltpreasfinţitul Augustin, Preacuviosul Arhimandrit Iustin Popovici, profesor al Facultăţii de Teologie din Belgrad, mărturisea: Voi nu aveţi lipsă în Elada, pentru că aveţi un Kandiotis, care vă arată drumul pe care trebuie să păşească Biserica…Am dori şi noi să avem un episcop care să spună adevărul ca Mitropolitul Florinei – Augustin Kandiotis”.

Cei interesaţi pot lăsa un mesaj pe adresa wild_soul30@yahoo.com, urmând a vă contacta cu detalii despre primirea cărţii.

Al doilea volum al cărții este deja publicat!

 
 
ÎN LOC DE PROLOG
(Fragmente din unele omilii rostite în anul 1990)
LEGĂTURA DINTRE POPORUL ROMÂN ŞI CEL ELIN
 
„Să nu uităm că avem o legătură deosebită cu poporul român. Cărţile noastre spun că Revoluţia din 1821 s-a proclamat în [Sfânta] Lavră; dar acest lucru nu este corect. Revoluţia s-a proclamat în România, cu o lună înainte. Alexandru Ipsilanti a ridicat steagul libertăţii cu semnul crucii – „EN TOUTO NIKA/ ΕΝ ΤΟΥΤῼ ΝΙΚΑ” („Întru acesta vei învinge!”) şi cu lozinca „LIBERTATE SAU MOARTE!”, înainte de [Sfânta] Lavră, la Iaşi. Primii soldaţi ai lui Alexandru Ipsilanti au fost nişte elevi de şcoală. Atunci s-a auzit cuvântul: …[iar tu, o, tinereţe,] zdrobeşte trestia şi fă-te soldat”.
Atunci s-a auzit şi lozinca lui Rigas Feraios : „Mai bine o viaţă liberă timp de o oră,

Decât 40 de ani de sclavie şi ocnă”.

 

 
 
 
 
 

 

  •   

 

 

 

Categorii:Anunţuri
  1. Lucreţia
    aprilie 19, 2010 la 9:41 pm

    Domnul să-l ţină mulţi ani printre noi pe acest mare ziditor de suflete!

  2. georgeta din Ploiesti
    iunie 17, 2010 la 8:20 am

    Aparitia cartii mi-a produs o mare bucurie. Personal percep predicile parintelui Augustin ca unice, judecand dupa modul cum patrund acestea in fibra ta. Ele m-au dus cu gandul la parintii de demult. Aseara anuntam aparitia cartii unor preoti din Ardeal, care m/au rugat ca daca o mai vad undeva sau o pot comanda electronic sa fac o comanda si pentru sfiintiile lor.De aceea va rog sa-mi comunicati daca puteti trimite 2/3 exemplare la Manastirea din Feleac, localitatea Feleac, Jud. Cluj, pe numele Preot Antonie si preot Alexandru.
    Spre bucuria mea si multora, urmeaza alte volume. Va rog, faceti-mi cunoscut prin e-mail, momentul aparitiei.Multumesc! .

  3. costin
    septembrie 17, 2010 la 5:19 pm

    Devenim saraci!!! Dumnezeu isi aduce inca un inger la cer,raman tot mai putini cei care cred ca Dumnezeu este Cel ce este. Persaonal consider ca acest parinte minunat a fost ,este si va fi un far al lui Dumnezeu care va obliga ,ne va obliga sa nu murim morti,sa nu ne pierdem atat de devreme. Acum ceva vreme am avut onoarea,binecuvantarea sa il cunosc personal pe acest mare om si am simtitit ceva unic,am simpt ca Dumnezeu e mult mai aproape decat credeam eu… O liniste cutreiera locul,era in tot si prin toate! O simpla privire imbia tot cu o mireasma aproape tactila era El in el. Un moment care nu mai vedeam decat pace si armonie cred ca a fost unul dintre cele mai tainice momente ale mele cu divinitatea. De atunci am crezut ca trebuie sa traiesc si sa mor crestin,sa ajung cum spunea geron la masura barbatului desavarsit dur cu mine insumi si bland cu cei din jur!! CREDINTA FRATILOR! CREDINTA!!!

  4. mocanu stela
    mai 21, 2011 la 1:58 pm

    HRISTOS A INVIAT
    CUM AS PUTEA SA INTRU IN CONTACT CU CARTILE,SCRISE DE PARINTELE AUGUSTIN KANDIOTIS.
    TRAIESC IN SPANIA SI MI LE DORESC NESPUS DE MULT.VA ROG AJUTATIMA.
    DOAMNE AJUTA

  5. Liliana
    iunie 14, 2012 la 9:37 am

    DOAMNE AJUTA!
    CUM AS PUTEA SA ACHIZITIONEZ CARTILE PARINTELUI AUGUSTIN CELE NOUA VOLUME PRECUM SI ALTE APARITII.
    CU MULTUMIRI

    • ihtis3
      iunie 14, 2012 la 4:28 pm

      Doamne ajută!

      Pentru a comanda oricare din cărţile Mitropolitului Augustin, puteţi trimite un mail la adresa: orthoierapostolos@yahoo.com sau puteţi suna la numărul de telefon 0744 525 131.

      Bucurie!

  1. aprilie 19, 2010 la 7:00 am
  2. aprilie 20, 2010 la 8:06 am
  3. aprilie 22, 2010 la 11:31 am
  4. aprilie 26, 2010 la 10:32 pm
  5. iunie 25, 2010 la 9:24 pm
  6. februarie 6, 2011 la 11:48 pm
  7. noiembrie 10, 2011 la 9:54 pm
  8. noiembrie 15, 2011 la 9:20 pm
  9. noiembrie 24, 2011 la 10:40 pm
  10. decembrie 29, 2011 la 5:38 pm
  11. ianuarie 3, 2012 la 6:54 pm
  12. ianuarie 4, 2012 la 8:06 am
  13. ianuarie 6, 2012 la 4:12 pm
  14. ianuarie 14, 2012 la 11:03 am
  15. ianuarie 17, 2012 la 7:30 pm
  16. ianuarie 18, 2012 la 9:49 pm
  17. ianuarie 26, 2012 la 10:33 pm
  18. ianuarie 27, 2012 la 9:32 am
  19. ianuarie 28, 2012 la 8:59 pm
  20. februarie 5, 2012 la 3:29 pm
  21. februarie 24, 2012 la 10:10 pm

Lasă un comentariu